| Betreffende Emiel |
| Gepost
door : Henk
Op: 07/12/2006 10:24 |
|
Emiel heeft het volgende bericht geplaatst: Zie dat Edwin me al voor is geweest met een reactie. Maar ik ben inderdaad gestopt met het geven van trainingen. Had laatste donderdag het idee dat het merendeel van het team er weinig zin aan heeft om fanatiek en serieus te trainen. En het klooien onderling leuker/belangrijker vinden dan voetballen. En vind het daarom dus zonde om me tijd eraan op te offeren, helemaal omdat ik dinsdag en donderdags lange dagen maak op school. Zal morgen de telefoonboom ook rondbellen. Ondanks dit, toch allemaal succes in de competitie. Persoonlijk denk ik dat het niet helemaal aan de spelers ligt. Ze doen het in de competitie aardig goed en staan bovenaan. Buitenom dat vind ik dit een zeer zwakke manier om het bijltje er bij neer te gooien. Emiel had op zijn minst wel even contact op kunnen nemen met één van de leiders om dit aan te geven, want wij wisten nog van niets. Ik ben over de manier zoals hij stopt dus zeker niet tevreden. Als hij het met één van ons besproken had hadden we misschien een oplossing kunnen zoeken, maar nu komt het er op aan dat hij C2 gewoon in de steek laat en wij niet op zeer spoedige termijn voor een vervanger kunnen zorgen. Dus dat betekend waarschijnlijk maar 1x per week trainen. Zover bij mij bekend blijft Henri gewoon training geven op de Dinsdag. |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
jolawhyyyyyy Op: 07/12/2006 15:38 |
|
| Maar hey emiel, ik vind ook dat je geen geduld hebt veer een trainer!!! duzz maar ja is niet lullig bedoeld maar ik wil je het gewoon laten weten. |
|
| Gepost door:
Niek Op: 07/12/2006 16:51 |
|
| geen mening | |
| Gepost door:
edwin Op: 07/12/2006 17:55 |
|
| haha niek waarom heb je geen mening dan ?? omdat familie is haha dolletje edwin |
|
| Gepost door:
Niek Op: 07/12/2006 21:10 |
|
| Ahaha niet daarom mja ik vond dat het aan het team lag en ook wel aan Emiel mja verder heb ik geen mening
|
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |